Vad mer? Vad sägs om helnaken?

Svårt att hitta inspirationen till att blogga just nu. Kanske borde ta en paus, men samtidigt vet jag hur kul det är att se tillbaka och uppfriska minnet, så jag kämpar på med sporadiska och kanske tyvärr något platta inlägg.

Sitter hemma i köket i Skogen och letar frenetiskt (dock inte mer frenetiskt än att jag hinner blogga samtidigt uppenbarligen) efter ett recept som jag handlat grejer till, men nu inte kan minnas vart jag hittad. Lyssnar på en gudtjänst på P1 och försöker hitta långfredagsstäming, finns det någon sådan? Nä jag skiter nog i det! Det får räcka med att man köpt lägenhet i Lilla Jerusalem.

Här kommer en liten påskpresent från mig till er alla. Halvnaken Per Morberg, vad mer kan man önska sig?



Kommentarer
Postat av: Buntband

Råå Skrev:
Halvnaken Per Morberg, vad mer kan man önska sig?

Halv naken Jessica Alba?????

2008-03-23 @ 08:57:16
Postat av: Råa

Mja, jag tror ändå att jag vill ha Per. Men jag respekterar din åsikt.

Ta hand om dig och alla trasiga kroppsdelar. Löve!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback