Schkål Krischtina!

Polen! What can I say?

Inredning och mat kan dom verkligen inte, men köpa virke och snapsa vodka, DET KAN DOM! Gärna samtidigt också. Och nu undrar ni säker hur jag klarade detta (och även om ni inte undrar det tänker jag ändå berätta). Jo seru, jag gjorde som i Coyote Ugly. Nä, inte dansade på bardisken och mimade till Blondie utan körde "skölja-ner-med-öl-knepet". Så här sköter du grejen: Man sveper alltså snapsen och tar en klunk av öl/cola/nått annat icke genomskinligt direkt efter. Men istället föra att svälja något av ovanstående spottar man ut vodkan i glaset. Detta funkar om man ofta byter plats och glas och sällskapet har en promillehalt som kan sänka en bayersk mammut. Lite äckligt, jag vet, men ack så effektivt!


Krischtina, you drink like a man! Let's sign a contract!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback