Kalajs

Det verkar som om hela kontoret ska på hockey, utom jag då. Men jag är rätt glad ändå. Ikväll ska det dykas igen och jag hoppas på att kanske äntligen få till min masktömning. Förra veckan lämnade jag badhuset med en känsla av att öron, näsa, hals och allt däremellan var flödigt marinerat i klorvatten.


Vid påsk precis som vid jul är det jag som står för maten. Jag har tänkt mig en mindre buffé en kväll och en mer ordentlig middag en annan kväll. Min trerättersmiddag blev just färdigkomponerad:


Äggtoddy

Löjromstoast med bubbel i glasen

Örtfylld lammstek med honungsslungade morötter och persiljepotatis med nått rött som man blir kalas på

Kärleksmums och mazarintårta med kaffe och avec


Det ska bli kul och rätt skönt att slippa matlagning en kväll under ledigheten och att få äta en god middag med vänner på fredagen, tack Hanna! Jag fullkomligt älskar fejsbok-event! Ge mig fler!


Kommentarer
Postat av: MB

Den där middagen lät god, vilken tid ska jag komma:)

2008-03-18 @ 11:46:21
Postat av: Hanna

Kul att du kommer! Och uuu, masktömning lät som mask i magen kontra tömning av varböld båda gångerna jag läste. Hoppas det gick bra dock!

Postat av: Anonym

MB - Hehe, joru. Jag kan väl koka nått ägg åt dig nästa vecka :)

Hanna - Ichipichi! Har faktiskt inte tänkt på det på det sättet.

2008-03-18 @ 13:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback