Var nära att skriva in titeln på en låt av Gyllene Tider här *rysa*

Det är ju helt otroligt, men jag börjar faktiskt få ordning på sommaren. Vuxenpoäng!

I maj blir det ordentligt valborgsfirande med Jkpg-borna och Andrestyrman, en polenresa, firande av kära mor och flytt till nya plejset.

I juni blir det midsommar i Skogarna och Peace & Love i Dalarna(Vuxenavdrag?).

Juli är öppet, men i augusti åker jag på skyttekurs och givetvis blir det medeltidveckan. Jag och Andrestyrman har fått rum på stans bästa hotell med det perfekta läget mellan Hattorget och Klematis. Lyckan tog sig nästan uttryck i tårar när jag i ett kaos av överbokad logi lyckades hitta denna pärla. Priset får mig också att vilja gråta... kanske inte av riktigt samma anledning.

Däremellan blir det husbyggande och förhoppningsvis besök till L och A i Oslo och M i Götet.

image352

"My-little-ponny-himmel" över stranden vid Kärleksporten i Visby 2007

Kommentarer
Postat av: MB

Det blir ju en hel del vuxenpoäng på husbilen så det borde väl gå på ett ut när det gäller P&L:)

2008-04-22 @ 11:01:22
Postat av: Råa

Så sant så sant. Och hotell på Gotland gör väl också sitt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback