Vänner att luta sig mot

Jag har försov mig varje morgon denna vecka! Inte illa va?

Så i kombo med beslutsångest har det varit skönt att vila sig mot vännerna. Igår tog jag, MB och CM lunch på flotta Ester i stan. Härlig salladsbuffé, grön ärtsoppa med tryffelgrädde och pannkakor med hemmagjord jordgubbssylt. På kvällen gick jag och CM på långpromenad över Elmiaudden, det var så vackert att det skar i ögonen med solnedgången bakom bergen och diset över Vättern. Vi kom av någon anledning in på ämnet löjromstoast och i samband med hunger ska man som ni vet inte prata om mat. Det slutade med att vi gjorde en räd i ICA-butiken och någon timme senare satt vi och mumsade på jorden lyxigaste toast.

I denna arla morgonstund hämtades Eskil av MB och nu åker jag till Götet för möte och födelsedagsfirande i storstaden med föräldrarna. M&M, dom små pärlorna, lånar ut sin lägenhet till behövande lantisar.



Grejer att leta efter i Göteborg:

Armband (jag vill ha ett gäng mer eller mindre matchande ständigt dinglande runt handleden i sommar)

Örhängen (jag har två par användbara, båda i silver med vita pärlor, inte särskilt upphetsande)

Solglasögon (Jag älskar mina pilots, men kvalitén på dem är som man förtjänar = 69 kr på OKQ8)

Gladiatorsandaler

Borttappad beslutsamhet (kan man tappa bort något man starkt misstänker att man aldrig haft?)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för de supervackra tallrikarna! Jag blev verkligen GÖRGLA! Hade ju bara fyra och de "tar slut" så fort.

Och så glassen i frysen också... den åts upp igår.

Kram

2008-04-08 @ 11:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback