Skriva i sten och knacka i trä

Det är vår vår vår! Underbara vår och fruktansvärda jobbångest!

Jo ja, jag vet att det för någon vecka sedan lät som om min livsplan var som skriven i sten och jag var hur nöjd som helst med det. Men, man är väl inte sämre än att man kan ändra sig? Jag är en hora när det kommer till lön, fjäsk och karriärmöjligheter!


Jag vill så J***la gärna flytta in i min lägenhet i centrala Jkpg och spendera hela sommarn på
Piren med ett glas vit vin i näven med MB och vår lilla (men ständigt växande) umgängeskrets. Samtidigt suktar jag efter karriären som aldrig kommer där jag är nu, efter lönen, bilen, marknaderna och resorna. Förnuft eller känsla?




Lilla fröken Rastlös föredrar papper och tipex fram för sten och hacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback